Dietele alimentare ale copiilor sunt atât de sărace, încât aceştia nu văd produsele de tip fast food ca pe o mâncare “de poftă”, ci ca pe una de sine stătătoare, arată Fundaţia Britanică a Inimii (BHF).
Dietele alimentare ale copiilor sunt atât de sărace, încât aceştia nu văd produsele de tip fast food ca pe o mâncare “de poftă”, ci ca pe una de sine stătătoare, arată Fundaţia Britanică a Inimii (BHF). 82% dintre tinerii intervievaţi au spus că pentru ei chipsurile şi dulciurile sunt o mâncare de sine stătătoare, foarte normală.
Medicii care au făcut sondajul vor ca arate că tinerii britanici se hrănesc haotic şi că este nevoie de o politică de marketing eficientă care să ducă la o schimbare a situaţiei. În Marea Britanie situaţia este cu atât mai gravă cu cât publicitatea la alimente care conţin zahăr, grăsimi şi sare în exces a fost interzisă în timpul programelor tv destinate copiilor sub 16 ani. BHF doreşte însă ca reclamele la toate produsele de tip junk-food să fie interzise înainte de ora 21.00 indiferent de genul emisiunii.
Dietele alimentare ale copiilor sunt atât de sărace, încât aceştia nu văd produsele de tip fast food ca pe o mâncare “de poftă”, ci ca pe una de sine stătătoare, arată Fundaţia Britanică a Inimii (BHF).
Dietele alimentare ale copiilor sunt atât de sărace, încât aceştia nu văd produsele de tip fast food ca pe o mâncare “de poftă”, ci ca pe una de sine stătătoare, arată Fundaţia Britanică a Inimii (BHF). 82% dintre tinerii intervievaţi au spus că pentru ei chipsurile şi dulciurile sunt o mâncare de sine stătătoare, foarte normală.
Medicii care au făcut sondajul vor ca arate că tinerii britanici se hrănesc haotic şi că este nevoie de o politică de marketing eficientă care să ducă la o schimbare a situaţiei. În Marea Britanie situaţia este cu atât mai gravă cu cât publicitatea la