Meciul Basel – Steaua a ridicat Dolce Sport pe primele locuri în topul audienței. Canalul a avut un rating mult peste media obișnuită. Paginademedia.ro prezintă datele de audiență de aseară de pe intervalul partidei.
Pe prima poziție în clasament a fost categoria „alții”, unde sunt incluse toate posturile nemonitorizate, inclusiv Digi Sport.
NAȚIONAL.Topul este condus de departe de categoria „alții” (unde este și Digi Sport), cu aproape 2,2 milioane de telespectatori pe minut. Cum categoria include toate posturile nemăsurate, este greu de spus câți dintre aceștia au fost pe meci, dar este evident că o mare parte dintre ei au urmărit partida de fotbal. Imediat după categoria „alții”, cel mai urmărit post monitorizat a fost Antena 1, cu emisiunea Te cunosc de undeva.
Dolce Sport a fost pe locul patru, cu o medie de aproape 600.000 de privitori.
URBAN. La orașe, tot „alții” au condus detașat: peste 1,5 milioane de români pe minut se uitau la alte canale decât cele măsurate de sondaje. Și în mediul urban, Te cunosc de undeva a fost în topul audienței, peste celelalte posturi măsurate. Dolce Sport a fost urmărit de puțin peste 200.000 de orășeni pe minut și a fost pe poziția a șaptea, ceva mai jos decât la nivelul întregii țări.
Meciul Basel – Steaua a ridicat Dolce Sport pe primele locuri în topul audienței. Canalul a avut un rating mult peste media obișnuită. Paginademedia.ro prezintă datele de audiență de aseară de pe intervalul partidei.
Pe prima poziție în clasament a fost categoria „alții”, unde sunt incluse toate posturile nemonitorizate, inclusiv Digi Sport.
NAȚIONAL.Topul este condus de departe de categoria „alții” (unde este și Digi Sport), cu aproape 2,2 milioane de telespectatori pe minut. Cum categoria include toate posturile nemăsurate, este greu de spus câți dintre aceștia au fost pe meci, dar este e