Dacia Duster a obţinut doar trei stele la crash testele EURONCAP. Rezultatele de 28% la siguranţa pietonilor şi 29% la asistenţa de siguranţă, SUV-ul românesc este mult sub limita de performanţă a modelelor din acelaşi segment de pe piaţa europeană.
Este dezămăgitor că Renault, compania mamă, nu acordă mai multă atenţie siguranţei la maşinile Dacia, aşa cum făcea cu automobilele Renault, spun oficialii EURONCAP.
Modelul testat a fost Dacia Duster 1.5 DCi Laureate.
Iată rezultatele:
La impactul frontal, cabina pasagerilor a rămas stabilă, dar capota portbagajului s-a deschis.
Protecţia pieptului a fost evaluată ca marginală pentru pasagerii din faţă.
Şoferul riscă să fie rănit de aparatura de bord.
La impactul lateral, uşa şoferului s-a deschis.
Protecţia şoferului este slabă din cauza presiunii asupra coastelor. Nici protecţia zonei cervicale nu este mai bună, în cazul unei coliziuni din spate.
Protecţia copiilor a fost considerată bună.
Dacia Duster a obţinut doar trei stele la crash testele EURONCAP. Rezultatele de 28% la siguranţa pietonilor şi 29% la asistenţa de siguranţă, SUV-ul românesc este mult sub limita de performanţă a modelelor din acelaşi segment de pe piaţa europeană.
Este dezămăgitor că Renault, compania mamă, nu acordă mai multă atenţie siguranţei la maşinile Dacia, aşa cum făcea cu automobilele Renault, spun oficialii EURONCAP.
Modelul testat a fost Dacia Duster 1.5 DCi Laureate.
Iată rezultatele:
La impactul frontal, cabina pasagerilor a rămas stabilă, dar capota portbagajului s-a deschis.
Protecţia pieptului a fost evaluată ca marginală pentru pasagerii din faţă.
Şoferul riscă să fie rănit de aparatura de bord.
La impactul lateral, uşa şoferului s-a deschis.
Protecţia şoferului este slabă din cauza presiunii asupra coastelor. Nici