Managerul lui Lady Gaga, Troy Carter, a pus bazele unei noi platforme de socializare - Backplane - menită să faciliteze comunicarea online între fanii divei, care deţine 20% din acţiuni, dar nu numai.
Platfoma va putea fi folosită şi de alţi artişti sau echipe sportive pentru a se promova online şi a-şi aduna fanii de pe Twitter, Facebook şi alte retele de socializare, scrie the New York Times.
Toată povestea a început atunci când Steve Jobs, directorul companiei Apple, a contactat-o pe Lady Gaga şi pe managerul ei, la scurt timp după ce compania şi-a lansat reţeaua socială de muzică Ping. Artista a fost nemulţumită de faptul că platforma nu integra, de exemplu, Facebook. Cu toate acestea, Steve Jobs le-a dat ideea înfiinţării unei companii prin care să creeze o platformă după specificaţiile oamenilor din domeniul de divertisment.
Managerul lui Gaga a luat legătura cu un investitor în tehnologie, Matthew Michelsen, pentru a-l ajuta să pună bazele unei platforme care să-i integreze pe fanii de pe toate reţelele de socializare. Aşa a luat naştere Backplane. Compania a atras deja investiţii de 1 milion de euro, prin firma directorului Google, Eric Schmidt, Tomorrow Ventures.
Troy Carter face parte din grupul managerilor şi celebrităţilor de la Hollywood care cochetează cu inovaţiile tehnologice, pentru că internetul a schimbat modul în care oamenii consumă şi achiziţionează bunurile. Astfel, vânzarea de CD-uri şi DVD-uri a scăzut în ultimii ani şi celebrităţile sunt nevoite să se folosească de internet pentru a se promova şi a-şi vinde muzica şi filmele.
Managerul lui Lady Gaga, Troy Carter, a pus bazele unei noi platforme de socializare - Backplane - menită să faciliteze comunicarea online între fanii divei, care deţine 20% din acţiuni, dar nu numai.
Platfoma va putea fi folosită şi de alţi artişti sau echipe sportive pentru a se prom