Directorul general al producatorului de mezeluri Reinert spune ca inainte de a demara productia compania trebuie sa aiba parteneriate functionale in distributie, logistica, promovare si marketing.
Reinert este prima companie straina care a decis sa deruleze o investitie greenfield in domeniul procesarii carnii. Producatorul german a alocat peste 15 mil. euro pentru constructia unei fabrici de mezeluri la Feldioara, langa Brasov.
"Am incheiat parteneriate importante, in sectoarele cheie ale dezvoltarii business-ului in Romania: distributie si logistica, promovare si marketing. E bine sa avem parteneriate functionale inainte de a demara activitatea, pentru ca acest lucru ne ajuta sa evitam necunoscutele ce apar din cauza lipsei de comunicare", declara directorul general.
Bocaniciu spune ca pe partea de distributie si logistica s-a decis colaborarea cu un partener extern.
"Am semnat deja contractul cu Whiteland pentru distributie si vom beneficia de experienta lor in acest domeniu", a precizat el. Bocaniciu a mai spus ca alte doua contracte, cu o companie de publicitate si una de media, au fost semnate in ultima perioada.
Colaborarea cu Whiteland le va asigura germanilor distributia nationala, piata romaneasca fiind principalul focus al companiei germane. "Vom merge pe tot ceea ce inseamna retail, traditional sau modern. Chiar daca piata se muta catre retelele internationale de key-account, magazinele traditionale nu vor disparea", este de parere Bocaniciu. "Vrem sa ajungem intre primii cinci producatori de mezeluri din Romania si sa avem o cota de piata de 8-10% pana in 2009", spune el.
Reinert va produce la Brasov mezeluri traditionale romanesti, dar si specialitati germane, toate sub brandul Reinert. Capacitatea de productie a fabricii va fi de 12.000 de tone pe an.
"In 2009, daca piata va fi suficient de dezvoltata, vom