Din 2007, de la lansarea iPhone pe piaţă, utilizatorii smartphone-ului de la Apple din Statele Unite au plătit aproape şase miliarde de dolari pentru repararea dispozitivelor. Cele mai întâlnite cauze de stricăciuni au fost scăparea din mână a telefonului, căderea în toalete, bazine sau lacuri, potrivit unui studiu, citat de Mediafax.
Firma SquareTrade, furnizor de planuri de asigurare pentru electronicele de consum, a publicat un studiu prin care a arătat că reparaţiile pentru cel mai popular smartphone din lume au ajuns la suma de 5,9 miliarde de dolari.
Potrivit SquareTrade, 30% din posesori şi-au stricat iPhone-ul în ultimul an. Deteriorarea accidentală este de 10 ori mai probabilă comparativ cu pierderea sau furtul, notează firma americană.
Cel mai comun mod de a strica un iPhone este scăparea acestuia pe jos, urmată de căderea în toalete, bazine sau lacuri, alunecarea de pe genunchi, împingerea accidentală de pe mese sau turnarea accidentală a unui lichid pe smartphone.
Din 2007, de la lansarea iPhone pe piaţă, utilizatorii smartphone-ului de la Apple din Statele Unite au plătit aproape şase miliarde de dolari pentru repararea dispozitivelor. Cele mai întâlnite cauze de stricăciuni au fost scăparea din mână a telefonului, căderea în toalete, bazine sau lacuri, potrivit unui studiu, citat de Mediafax.
Firma SquareTrade, furnizor de planuri de asigurare pentru electronicele de consum, a publicat un studiu prin care a arătat că reparaţiile pentru cel mai popular smartphone din lume au ajuns la suma de 5,9 miliarde de dolari.
Potrivit SquareTrade, 30% din posesori şi-au stricat iPhone-ul în ultimul an. Deteriorarea accidentală este de 10 ori mai probabilă comparativ cu pierderea sau furtul, notează firma americană.
Cel mai comun mod de a strica un iPhone este scăparea acestuia pe jos, urmată