Omul de afaceri Nelu Iordache, 42 de ani, care deţine un holding cu afaceri de peste jumătate de miliard de euro în construcţii, transport aerian şi pomicultură, a intrat şi în industria ospitalităţii unde şi-a propus să creeze un lanţ de restaurante sub brandul Self.
Primul restaurant cu autoservire Self va fi deschis mâine, fiind amplasat la parterul clădirii de birouri în care se află sediul companiei de construcţii Romstrade, în sectorul unu al Capitalei, potrivit oficialilor companiei, care nu au dorit să facă publice informaţiile legate de valoarea investiţiei.
"Vom oferi în seara aceasta mai multe detalii legate de lanţul de restaurante, cu ocazia inaugurării restaurantului Self", au spus oficialii companiei. Lanţul de restaurante va fi condus de un manager francez, Jean Pierre Richeton.
Piaţa restaurantelor, estimată la 2 mld. euro, este dominată de nume mari din străinătate precum Mc Donald's sau KFC, concurate puternic de afaceri româneşti precum City Grill (Dragoş Petrescu) sau La Mama (Cătălin Mahu), dar şi de unităţi mai mici, care nu fac parte dintr-o reţea, dar care au fost pornite din pasiune pentru gastronomie de către antreprenori locali.
Această piaţă nu este însă singura pe care Iordache, care a obţinut anul trecut un profit de 32 mil. euro din afacerea din construcţii - Romstrade -, a decis să intre. Proprietarul Blue Air, cea mai mare companie aeriană privată din România, a intrat în acest an şi în businessul de transport pe calea ferată, după ce a înfiinţat compania Blue Line Căi Ferate, conform datelor publicate în Monitorul Oficial.
Nelu Iordache, unul dintre cei mai discreţi oameni de afaceri români, a alocat anul acesta un buget de investiţii de 25 de milioane de euro pentru dezvoltarea companiilor din grup, potrivit declaraţiilor anterioare ale lui Gheorghe Răcaru, directorul de strategie şi dezvoltare a