Logo-ul auriu în formă de papion poate fi admirat de acum şi pe crossoverul Trax, poziţionat ca tot-teren în gama Chevrolet sub Captiva. Cu un preţ cu TVA ce porneşte de la 15.500 euro pentru versiunea pe benzină 1.6 2WD (tracţiune frontală), Trax devine mai ieftin şi în versiunea 1.7 diesel 4x4 în echipare şi dotări echivalente în raport cu fraţii săi de platformă Opel Mokka şi Buick Encore, afirmând astfel statutul Chevrolet ca marcă populară.
Având 4.248 mm lungime (-3 cm sub Mokka), Chevrolet Trax poate transporta în habitaclu obiecte lungi de 2,30 metri, asta graţie scaunului pasagerului din dreapta şoferului a cărui spătar se poate rabata spre înainte, creând astfel împreună cu bancheta spate culcată o suprafaţă aproape plană.
Lăţimea de 1.766 mm, înălţimea ce măsoară 1.674 mm (+ 2cm faţă de Opel Mokka) şi o distanţă între axe întinsă pe 2,55 metri sunt dimensiuni ce îl plasează pe Trax la limita superioară a segmentului subcompact, dar păstrează avantaje privind habitabilitatea interiorului şi capacitatea de a găzdui bagaje (volum ce variază de la 356 de litri la 1.370 litri). Sistemul de tracţiune integrală 4x4 încarcă adiţional Trax doar cu 65 de kg, acesta fiind capabil a livra până la 50% din cuplu pe puntea posterioară.
Noua faţă Chevrolet nu lasă loc de confuzie cu a omologului din Russelsheim. Grila frontală masivă şi un spoiler ce coboară până aproape de sol ca un perete vertical, capota supraînălţată cu forme regresive pe laterale, o geometrie distinctă a desenului farurilor şi stopurilor, posesor de aripi bombate şi o linie laterală trasate după imaginea de marcă americană, toate acestea individualizează şi personalizează crossoverul Trax. Interiorul afişează o consolă centrală oblică, însă deşi este vorba despre acelaşi concern GM, planşa nu mai adoptă butoanele de pe Mokka, ci mai degrabă un stil aerisit ca la Cruze. În spatele volan