Schimbarile dramatice prin care trece industria globala a publicitatii vor fi benefice pentru agentiile de publicitate care se adapteaza si isi insusesc rapid noile tehnologii si canale de comunicare, spune Julian Boulding, presedintele thenetworkone, companie ce opereaza o retea de peste 300 de agentii independente pentru campanii publicitare internationale. Boulding a vorbit pentru HotNews.ro despre nevoia agentiilor de a se reinventa pentru a tine pasul cu tehnologia, economia si audientele.
La editia din 2009 a Cannes Lions, Julian Boulding va gazdui un seminar pe tema nevoii de schimbare si reinventare a agentiilor, in pas cu publicul si clientii de publicitate - tema centrala la mai toate evenimentele de profil din ultima perioada. thenetworkone , companie infiintata in 2003 la Londra, administreaza campanii internationale de marketing si publicitate prin intermediul unei retele ce cuprinde agentii independente din peste 60 de tari, inclusiv Romania. Portofoliul de clienti ai thenetworkone include Johnson&Johnson, Exxon Mobil, Prudential, Nokia Vertu si Honda.
Rep.: Toata lumea vorbeste, in prezent, despre cum trebuie clientii si agentiile de publicitate sa se adapteze la schimbarile economice, tehnologice si de comportament al audientelor in fata mesajelor publicitare. Intr-o tara central europeana, afectata de criza, unde se zice ca produsele de baza vor trage dupa ele industria in aceasta perioada si unde televiziunea atrage in continuare cele mai mari bugete, de ce s-ar simti nevoiti publicitarii sa schimbe felul cum isi fac treaba?
Julian Boulding: Ei trebuie sa se schimbe, macar intr-o anumita masura. In intreaga lume Internetul are, fara indoiala, un efect major asupra modului cum oamenii fac afaceri. In Europa Centrala, Romania si alte tari au adoptat relativ lent Internetul si au ramas in urma multor state occidentale in ceea