Potrivit unor calcule realizate de „Adevărul“, emisiunea „În gura presei“ a adus posturilor Antena 3 şi Antena 1 venituri din publicitate în valoare de 7,5 milioane de euro, în perioada 2005-2010.
În şapte ani de când realizează emisiunea „În gura presei", Mircea Badea a fost un brand profitabil pentru Antena 3. În timp ce el şi-a câştigat notorietate (laude şi înjurături), postul a vândut spaţii de publicitate în timpul programului, acoperindu-şi cu vârf şi îndesat cheltuielile, şi acelea mici. Cu un decor minimalist, format dintr-un laptop şi un birou fără pretenţii, emisiunea difuzată pe Antena 3 spre miezul nopţii a adunat, ca o furnică, seară de seară, puncte de audienţă. Iar acestea s-au transformat în milioane de euro.
Monitorizările „Adevărul" arată că în intervalul 2005 - 2010, „În gura presei" a livrat puncte de audienţă (pe baza cărora se fac vânzările către clienţii publicitari) în valoare de 7,5 milioane de euro. Din această sumă, 2,9 milioane de euro au fost câştigate de Antena 3 (atât ediţiile în „direct", cât şi cele în „reluare"). Restul de bani până la 7,5 milioane de euro au fost atrase de reluările difuzate la Antena 1 (în extra prime-time). Calculul „Adevărul" a fost făcut numai pe monitorizarea tuturor punctelor de audienţă (Gross Rating Point - GRP) obţinute de reclamele difuzate în toate ediţiile din cei şase ani. A fost luat în considerare un cost mediu al GRP pentru fiecare an în parte.
Mai tare decât Liga I
În cei şase ani, emisiunea „În gura presei" s-a dovedit mai bănoasă decât drepturile TV pentru meciurile de fotbal din Liga I, pe care grupul Intact le-a avut în perioada 2008 - 2011. Astfel, potrivit unui calcul al revistei „Forbes România", Antena 1 şi GSP TV au obţinut din vânzările de publicitate în aceste partide aproximativ 6,5 milioane de euro. Comparaţia poate părea deplasată şi incorectă (compar