După modelul programului „Rabla” pentru maşini, dacă duci un televizor vechi îţi iei un televizor LCD cu 15% mai ieftin. Sursa: Reuters
Reprezentanţa locală a producătorului asiatic Samsung Electronics a dat ieri startul campaniei de reduceri de toamnă la achiziţia de televizoare LCD, plasmă sau LED, prin sistemul buy-back. Astfel, consumatorul poate veni cu televizorul vechi, indiferent de marcă, funcţional sau nu, şi poate cumpăra cu 15% discount orice televizor Samsung nou, din categoriile enumerate mai sus, potrivit datelor furnizate EVZ de reprezentanţii companiei.
Promoţia se va desfăşura timp de o lună, la nivel naţional, iar magazinele partenere sunt cele din reţelele Altex, Media Galaxy, Domo, Tehnomarket, Carrefour, Cora şi Metro, cărora li se va adăuga Selgros, spre finele lui septembrie. Sistemul buy-back este similar cu cel pentru maşini: duci una veche şi obţii avansul pentru una nouă.
„Campania se numeşte «Reciclează cu Samsung» şi, în funcţie de rezultate, ar putea fi prelungită”, ne-a declarat Mădălina Cotoanţă, Product Manager TV România, în cadrul Samsung Electronics România.
Piaţa, în scădere
Promoţia Samsung vine în contextul în care, pe parcursul anului, producătorii de electronice au avut mai multe astfel de campanii. Astfel, preţul mediu al LCD-urilor a scăzut cu 17% în intervalul ianuarie-iulie 2009 comparativ cu perioada similară a anului trecut, datorită campaniilor susţinute de majoritatea jucătorilor din piaţă, potrivit datelor firmei de cercetare de piaţă GfK.
De asemenea, piaţa de LCD TV a scăzut în intervalul analizat cu 3%. Segmentele care au înregistrat o uşoară creştere sunt cele de 19 inchi (48 cm) şi cele cu diagonală de peste 32 inchi (81 cm). Procentul acestora din total piaţă nu este însă major: circa 9% (19 inchi), respectiv aproximativ 20% (peste 3