Pentru fluidizarea traficului rutier, traditionalele statii de asteptare pentru pasageri vor fi mutate pe linia centrala a soselei. Acest lucru se va face odata cu lucrarile de reabilitare a soselei Podu Ros - CUG. Cu o lungime de aproximativ 50 de metri, noile statii vor fi amenajate la o anumita distanta una de cealalta, pentru a lasa loc suficient tramvaielor si autobuzelor care vor parca în dreptul lor.
"Între refugii si trotuare vor exista câte doua benzi pe sens, pastrându-se astfel nealterata circulatia celorlalte autovehicule. Accesul pasagerilor dinspre si spre statiile RATP se va face în deplina siguranta în urma montarii unor indicatoare semaforizate", a precizat Sebastian Buraga, purtator de cuvant al Primariei Iasi.
Finalizarea întregului proiect al Axei Sud Podu Ros - CUG este planificata pentru luna iulie 2015. Valoarea totala a proiectului este de 87,6 milioane lei, din care aproximativ 70 de milioane provin din fondurile europene nerambursabile.
Pentru fluidizarea traficului rutier, traditionalele statii de asteptare pentru pasageri vor fi mutate pe linia centrala a soselei. Acest lucru se va face odata cu lucrarile de reabilitare a soselei Podu Ros - CUG. Cu o lungime de aproximativ 50 de metri, noile statii vor fi amenajate la o anumita distanta una de cealalta, pentru a lasa loc suficient tramvaielor si autobuzelor care vor parca în dreptul lor.
"Între refugii si trotuare vor exista câte doua benzi pe sens, pastrându-se astfel nealterata circulatia celorlalte autovehicule. Accesul pasagerilor dinspre si spre statiile RATP se va face în deplina siguranta în urma montarii unor indicatoare semaforizate", a precizat Sebastian Buraga, purtator de cuvant al Primariei Iasi.
Finalizarea întregului proiect al Axei Sud Podu Ros - CUG este planificata pentru luna iulie 2015. Valoarea totala a proiectului e