Alina Mereuţă şi Smaranda Ardelean vor reprezenta România la finala internaţională a concursului „Henkel Innovation Challenge", care va avea loc în luna aprilie la Varşovia.
În acest an, tema competiţiei este dezvoltarea unui concept inovator şi sustenabil pentru un produs Henkel, proiectat pentru piaţa din anul 2030.
Alina Mereuţă şi Smaranda Ardelean, alias echipa „Topnotchers", sunt studente în anul II la masterul Marketing strategic, din cadrul Facultăţii de Marketing, Academia de Studii Economice Bucureşti. Cele două au concurat cu alte 82 de echipe din toată ţara.
Produsul proiectat de ele este o pastă de dinţi inovatoare, care poate fi folosită fără apă şi care, cu ajutorul tehnologiei bazate pe nanoroboţi, curăţă şi acţionează împotriva problemelor dentare, prin manipularea ţesuturilor peridontale - spre exemplu, pe termen lung, poate îndrepta dinţii.
Produsul vine împreună cu un card electronic care stochează informaţii personalizate despre sănătatea dentară, obţinute prin scanarea danturii.
Proiectul câştigător, intitulat "Denivit - Nano Expert", va reprezenta România în finala internaţională a competiţiei, ce se va desfăşura la Varşovia (Polonia), în perioada 25-28 Aprilie 2012, alături de echipe de studenţi din alte 20 de ţări din Europa şi regiunea Asia-Pacific.
Marele premiu constă într-o călătorie în jurul lumii şi vouchere în valoare de 1.000 de Euro pentru membrii echipei câştigătoare. În plus, primele 3 echipe clasate vor avea şansa de a se întâlni cu CEO-ul companiei Henkel, Kasper Rorsted.
Acesta este al doilea an în care studenţii din România sunt invitaţi să participe la competiţia internaţională Henkel Innovation Challenge, alături de studenţi din alte 20 ţări din Europa şi regiunea Asia-Pacific.
Anul trecut, finala naţională a fost câştigată de echipa „Troubleshooters", formată din Şerban Dragoş I