Cursurile se adresează managerilor din industria de marketing şi comunicare cu experienţă în domeniu de la 4 până la 7 ani. Modulul 2 va debuta pe 7 noiembrie şi se va încheia în luna aprilie 2014.
Modulul 2 - Manageri este concentrat pe aprofundarea unor cunoştinţe de strategie, management şi implementare. Modulul va acoperi următoarele teme: rolul marketingului în strategia de business, strategia de marketing şi planificare, managementul resurselor/managementul agenţiei, managementul portofoliului de brand, precum şi poziţionarea de brand.
Modulul 2 le va da cursanţilor posibilitatea de a gândi un plan strategic de marketing şi comunicare, de a selecta şi construi o echipă capabilă şi motivată, de a înţelege şi a coordona resursele implicate.
Profesorii Modulului 2 sunt cunoscuţi practicieni români în industria de marcom - directori de marketing în companii multinaţionale, manageri de agenţii de publicitate şi invitaţi internaţionali.
Selecţia candidaţilor va face în baza următoarelor documente:
• Fişa de înscriere
• CV-ul
• 3 eseuri (de maxim 2000 de semne fiecare) pe temele:
- De ce am ales acest program de formare profesională;
- Cum ar arăta descrierea mea ca şi produs;
- Pregătiţi şi argumentaţi o campanie care are ca scop promovarea brandului dumneavoastră personal.
Taxele de şcolarizare sunt:
- 2,850 Euro + TVA – pentru membrii IAA / Young Professionals;
- 3,300 Euro + TVA – pentru non-membri.
Taxele de mai sus sunt aplicabile candidaţilor admişi şi se pot achita în 4 rate lunare egale.
Pentru mai multe informaţii şi detalii cu privire la înscriere vă rugăm să contactaţi: laura.tampa@iaa.ro şi ruxandra.radu@iaa.ro, telefon: 031.105.24.14.
Extra Info
Şcoala IAA de Marketing şi Comunicare este un p