Celebra casa de lux italiana, independenta Dolce & Gabbana, s-a alaturat elitei din lumea marcilor de lux, realizand venituri anuale de peste un miliard de euro.
Compania italiana a declarat ca veniturile primului trimestru al anului au depasit cu 21% rezultatele anului precedent, situandu-se la valoarea de circa 1,05 miliarde de dolari. In acest moment exista in intreaga lume doar 10-15 case de lux care raporteaza asemenea rezultate, fiind incluse aici si marile grupuri precum LVMH, Richemont si Gucci Group. In cazul acestor conglomerate, doar doua din marcile detinute in portofoliu au obtinut rezultate exceptionale: Louis Vuitton - in cazul grupului LVMH, care realizeaza venituri anuale de peste un miliard de euro, si Gucci in cazul Gucci Group, cu venituri anuale ce depasesc un miliard.
VARIETATEA DE PRODUSE. Cristiana Ruella, noul director responsabil cu afacerile casei Dolce & Gabbana, atribuie acest succes ofertei variate de produse ale casei, precum si unui management fiscal prudent. Accesoriile aduc cele mai mari venituri, in timp ce imbracamintea este supusa tendintelor modei precum si conditiilor economice. "Partea cea mai dificila a fost realizata. Este foarte usor sa transferi creativitatea si originalitatea hainelor catre accesorii decat invers. Astfel, profiturile sunt mai mari. Iar perspectivele de crestere sunt importante" a declarat Ruella. Veniturile din pret-Ã -porter pentru femei si barbati au reprezentat 47% din veniturile companiei inregistrand o crestere de circa 14%, iar produsele si accesoriile din piele au reprezentat un procent de 9%. Pe total, marca Dolce & Gabbana a reprezentat si contribuit cu 58% din venituri.
FARA LICENTE. Dolce & Gabbana isi propune ca pe viitor sa produca linia D&G in interior, fara a mai apela la licente, respectiv compania producatoare de bunuri de lux Ittiere. Compania isi doreste, in acelasi tim