La un preţ ce solicită aproape 1,5 milioane de dolari, versiunea de serie Jaguar C-X75 Prototype va intra în producţia de serie, urmând a fi fabricat timp de doi ani, însă într-o cadenţă limitată. Hibridul cu două motoare electrice va fi capabil să ruleze cu zero emisii pe o distanţă de 48 kilometri.
Spre deosebire de studiul iniţial prezentat în 2011 şi care era propulsat de patru motoare electrice (câte unul pe fiecare roată de câte 195 CP, adică un total de 780 CP), ultima evoluţie a versiunii Jaguar C-X75 Prototype va fi un hibrid, adică va fi sprijinit de un motor termic pe benzină cu o cilindree ridicolă de doar 1.6 litri. Beneficiind de supraalimentare dublă, mica unitate în patru pistoane împinsă la extrem va genera aproape 500 CP, în vreme ce cele două motoare electrice aduc un aport suplimentar de 385 CP. Puterea totală a ansamblului dual benzină-electric va fi de 700 CP.
Performanţele se anunţă a fi demenţiale: 0-160 km/h sub 6 secunde şi o viteză maximă de 355 km/h. În regim combinat pe un traseu mixt, atunci când sarcina este repartizată atât părţii electrice cât şi motorului pe benzină, emisiile nu sar de 89 grame CO2 la km.
Caroseria lui C-X75 Prototype are formă de lacrimă, cu stopurile alungite pe orizontală, jante de 21” pe roţile din faţă şi de 22” pentru cele din spate.
Interiorul şi bordul sunt stilizate şi au stil minimalist, emanând o atmosferă glaciară, cu lumini abientale albastru deschis. Materialele folosite la interior se rezumă la piele gri şi bej, aluminiu şi neoprene. Sub luneta de sticla poate fi admirat grupul motopropulsor.
La primul studiu Jaguar C-X75 de acum doi ani, fiecare din cele patru motoare electrice era alimentat de o baterie Li-Ion care asigura o autonomie de 110 km în condiţii de emisii zero. Ineditul era reprezentat de cele două turbine pe benzină, nişte motoare de elicopter în miniatură, care d