Anul viitor va fi dată in folosinţă linia de metrou ce face legătura intre cartierul Nicolae Grigorescu - Şoseaua de Centură. Autorităţile au planuri ambiţioase pentru dezvoltarea infrastructurii subterane.
Anul viitor va fi dată in folosinţă linia de metrou ce face legătura intre cartierul Nicolae Grigorescu - Şoseaua de Centură. Autorităţile au planuri ambiţioase pentru dezvoltarea infrastructurii subterane.
Traficul infernal din Capitală face ca numărul persoanelor care apelează la călătoria cu metroul să fie din ce in ce mai mare, de la un an la altul. "Traficul de la suprafaţă s-a mutat in subteran, la metrou, deoarece ajungi mult mai repede. Astfel, traficul cu metroul a crescut peste limitele prognozate. Intr-o zi lucrătoare s-au inregistrat 700.000 de călători", a explicat Ludovic Orban, ministrul Transporturilor, cu ocazia aniversării a 30 de ani de la infiinţarea societăţii Metrorex. Autorităţile au proiecte măreţe cu privire la dezvoltarea reţelei de metrou din Capitală.
MAGISTRALA 4. Pănă la 15 iunie 2008 va fi pus in funcţie tronsonul de metrou Nicolae Grigorescu - Linia de Centură. Acest tronson are o lungime de 4,75 kilometri de linie dublă şi cuprinde patru staţii. Investiţia totală se ridică la 76 de milioane de euro, fonduri asigurate prin credit de la Banca Europeană de Investiţii (BEI), precum şi de la bugetul de stat. Tronsonul porneşte de la intersecţia Bulevardelor Nicolae Grigorescu cu Theodor Pallady, pănă la linia de centură, in comuna Căţelu. Lucrările au inceput in 1989, insă au fost intrerupte in 1999 şi reluate un an mai tărziu.
DRUMUL TABEREI. Lucrările la linia de metrou ce va face legătura intre cartierele Drumul Taberei-Pantelimon, denumită Magistrala 5, vor incepe anul viitor şi se vor derula in două etape. Astfel, construcţia liniei de metrou Universitate - Drumul Ta