Plângerile clienţilor CreditEurope Bank care semnalează dispariţia banilor din conturi se înmulţesc cu fiecare oră care trece. Până în acest moment, prejudiciul reclamat de cei 19 petenţi a ajuns la 1,5 milioane de euro, dar oficialii Credit Europe Bank susţin că o parte din documentele prezentate de clienţi sunt false. "Oamenii ne-au prezentat documente în original, cu ştampila băncii şi semnătura unuia dintre angajaţii Credit Europe, despre care oficialii băncii susţin c
Plângerile clienţilor CreditEurope Bank care semnalează dispariţia banilor din conturi se înmulţesc cu fiecare oră care trece. Până în acest moment, prejudiciul reclamat de cei 19 petenţi a ajuns la 1,5 milioane de euro, dar oficialii Credit Europe Bank susţin că o parte din documentele prezentate de clienţi sunt false.
"Oamenii ne-au prezentat documente în original, cu ştampila băncii şi semnătura unuia dintre angajaţii Credit Europe, despre care oficialii băncii susţin că sunt false. Pe noi nu ne interesează acest aspect, nefiind de competenţa noastră, ci faptul că oamenii au venit în bancă să depună banii, nu s-au întâlnit cu angajatul băncii pe o bancă în parc. Credit Europe trebuie să restituie banii", a declarat pentru evz.ro şeful OPC Braşov, Ionuţ Spătaru.
Ieri, se înregistraseră 13 reclamaţii. Astăzi, numărul petenţilor care s-au prezentat cu documente justificative la OPC a ajuns la 19, iar valoarea prejudiciului a urcat la echivalentul a 1,5 milioane de euro. Cele mai mari pagube se cifrează la 296.000 de euro şi, respectiv, 220.000 de euro.
CreditEurope Bank anunţase dimineaţă ca început să deja să dea banii clienţilor care s-au trezit fără niciun leu în conturile pe care le deţineau la această bancă, se arată într-un comunicat al instituţiei. "Precizăm că au fost făcute primele restituiri de bani şi în cursul zilei de astăzi vom continua plăţile către clienţi