Ioan Lotis• De mai bine de o luna de zile, angajatii universitatii au ramas fara masina dupa ce Carpatica Asig SA refuza sa isi puna semnatura pe devizul de reparatii de circa 1,6 mii lei • Soferul explica situatia si sustine ca totul a fost facut corect, iar Carpatica nu face altceva decat sa puna bete in roate si sa intarzie plata reparatiilor
Una dintre masinile Universitatii Mihail Kogalniceanu este blocata intr-un service iesean pentru ca o companie de asigurari refuza sa plateasca devizul de reparatii. De mai bine de o luna de zile, angajatii universitatii au ramas fara masina dupa ce conducerea Carpatica Asig SA refuza sa isi puna semnatura pe devizul de reparatii de circa 1,6 mii lei, bani ce trebuie platiti pentru reparatia cupolei si a celor doua portiere din fata.
"In timp ce am fost la Ploiesti, la Congresul Rectorilor, cineva s-a urcat cu picioarele pe masina si a trebuit sa reparam cupola si doua portiere. Universitatea plateste din 2005 aproape 800 Euro pe an pentru acest Cielo. Initial, mi-au zis ca nu e nici o problema si ca imi pot repara masina, mai ales ca am prezentat toate actele necesare. Nu e prima data cand am probleme cu cei de la Carpatica. Pentru un casetofon furat acum cativa ani am avut de asteptat mai bine de 6 luni pentru a recupera o parte din bani", a explicat Petru Alexandru, reprezentantul Universitatii Kogalniceanu. Acesta a facut plangere si la Protectia Consumatorului, in speranta ca situatia va putea fi rezolvata.
"Eu las masina la service pana cand Carpatica plateste reparatiile. Nu ma intereseaza ca platesc chirie pentru fiecare zi in care masina sta acolo. Daca nu se rezolva problema, ii dau in judecata", a mai declarat Petru Alexandru. Reprezentantii Carpatica Asig SA sustin ca vina este in totalitate a clientului care nu a depus la timp actele necesare si ca politia trebuie sa fac