Incepind din anul 1992,Tehnoton SA s-a axat pe producerea de aragaze. Aceasta schimbare s-a dovedit benefica pentru unitatea ieseana deoarece, la sfirsitul anului 1995, a ajuns sa ocupe locul 3 pe tara in domeniu. Acest lucru se reflecta si in faptul ca disponibilizarile de personal s-au redus.
Dupa cum declara actualul manager al SC TEHNOTON SA , Liviu Sufaru, profilul societatii s-a schimbat deoarece produsele electronice din Romania nu sint competitive ca pret, nu si ca performante, cu produsele similare din China.
Aragazele de la SC TEHNOTON sint produse in doua modele, fiecare cu mai multe variante, in functie de facilitati, la un pret foarte bun, astfel incit toata lumea sa le poata achizitiona.
Se fac eforturi pentru ridicarea calitatii. Astfel, a fost infiintat "telefonul consumatorului", care este trecut si in cartea tehnica a aragazelor. La acest telefon clientii isi pot exprima sugestiile sau reclamatiile referitoare la produsele Tehnoton. Procentul de reclamatii este de 0,01 % din vinzari si se refera, in general, la produsele mai vechi. In urma acestor telefoane s-a tras concluzia ca clientii considera cuptoarele de la aragazele produse de Tehnoton ca fiind cele mai bune. Deoarece in prezent "sintem mai siguri pe calitate, termenul de garantie a fost marit de la 12 la 24 de luni", declara Sufaru.
"Cu toata conjunctura economica nefavorabila, in acest an Tehnoton este pe profit. Acest lucru s-a realizat prin reducerea costurilor de productie nu prin marirea preturilor. Calitatea produselor noastre a fost sesizata si la ultimul tirg international la care am participat si care a avut loc in Polonia, la Poznan, in luna iunie a.c., unde am fost solicitati sa le exportam. Dar, pina atunci, va trebuie sa mai asteptam, pina vom finaliza certificarea calitatii acestor aragaze".
Incepind din anul 1992,Tehnoton SA s-a axat pe pr