Sistemul national de raportare a incidentelor (SNRI), o solutie informatica ce va prelua plangerile populatiei in format electronic, va fi implementat de un consortiu format din firmele Romsys, Intergraph Computer Services, Power Net Consulting si Smart Control, a anuntat vineri Politia Romana. Contractul, in valoare de 7,8 milioane lei (inclusiv TVA), este finantat din fonduri europene si a fost atribuit pe 21 martie. Solutia informatica trebuie implementata la nivel national pana la jumatatea lunii octombrie din acest an. Datele din SEAP arata ca licitatia a fost contestata de firma Teamnet International, dar Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor a decis continuarea procedurii.
Valoarea contractului semnat intre Inspectoratul General al Politiei si Romsys (in calitate de lider al asocierii cu celelalte trei firme) este de 6,35 milioane lei fara TVA, iar Politia Romana subliniaza ca valoarea estimata a contractului, in conformitate cu cererea de finantare aprobata in anul 2009, era de 7,98 milioane lei fara TVA.
Pe langa preluarea plangerilor, solutia ar trebui sa mai permita si completarea si arhivarea electronica a rapoartelor de activitate de catre politistii din teren.
"In urma completarii rapoartelor in format electronic si a analizei acestora, echipele de analisti ale Politiei Romane vor putea trasa 'harta infractionalitatii', subliniind, astfel, zonele cele mai afectate, intervalele orare in care se comit faptele penale, genurile de infractiuni, cat si bunurile vizate in fiecare dintre aceste zone", se precizeaza in comunicat.
O licitatie contestata de Teamnet International
documente Contestatie Teamnet International (15 Apr 2011) DOC, 1MB Datele din Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP) arata ca firma Teamnet International a depus o contestatie la data de 14 ianuarie 2011 la Consili