Servicul de Audit din cadrul Primariei este asaltat in continuare de reclamatii in care se sesizeaza sume imense pe listele de intretinere. Zilnic, Serviciul primeste zeci de cereri in care locatarii isi acuza administratorii de frauda sau de incarcarea nejustificata a facturilor.
Cele mai multe reclamatii se refera la facturile de caldura, care sunt considerate in continuare exagerate si ca sunt impuse de catre administratori. Unul din cazurile cele mai curioase este cel a unei familii de pensionari din cartierul Mircea cel Batran. Acestia s-au trezit, la intretinere, cu o factura de nu mai putin de 6 milioane de lei. Deaorece administratorul le-a incarcat facturile, singura solutie a celor doi pensionari a fost sa se adreseze la Serviul de Audit .Acestia au trmis o scrisoare in care sesizau ca li s-au imputat sase milioane lei pentru caldura, in timp ce toti ceilalti locatari au facturi egale.
"Cei doi pensoinari au semnalat ca, lunar, facturile la intretinere le sunt amplificate si ca au ajuns sa aiba si cateva milioane lei penalizari din cauza incarcarii facturilor", a declarat Violeta Ionescu. Sefa Serviciului de Audit a declarat ca va comanda un control la asociatia celor doi pensionari pentru a determina cauzele pentru care acestora li s-au incarcat facturile la intretinere.
Numarul cazurilor in care locatarii sesizeaza incarcarea facturilor este insa mult mai mare ,zilnic, zeci de sesizari sosind pe adresa Serviciului de Audit, in care se solicita controale la diferite asociatii de locatari.
"Avem, de asemnea, cazuri in care administratorii aduna bani pentru montarea gigacalorimetrelor si a interfoanelor, dar apoi isi pastreaza banii.
Violeta Ionescu a precizat ca toti locatarii nemultumiti pot trimite sesizari asupra neregulilor din cadrul propriilor asociatii, pe adresa Serviciului de Audit din cadrul Primariei.
Ori