Zilele de reduceri masive devenite atât de cunoscute pesteOcean au fost implementate cu succes şi în România, iar cea mai bună dovadă este Vinerea Neagră (n.r. - Black Friday), atunci când companiile au făcut vânzări record, de câteva zeci de milioane de euro. Seria a fost continuată de Lunea Cyber (n.r. - Cyber Monday), iar astăzi magazinele se pregătesc să experimenteze şi campania denumită Lunea Verde (n.r. - Green Monday), cunoscută în SUA ca ziua cu cele mai mari vânzări din luna decembrie. Chiar dacă nu toată lumea va adera la această zi, companiile care şi-au programat deja promoţiile pentru luni promit scăderi masive de preţ.
Green Monday este programată în fiecare a doua luni din decembrie, iar această zi aduce cu sine reduceri similare cu Black Friday, însă vânzările sunt mult mai considerabile. Conform datelor prezentate de portalul specializat comscore.com, americanii au cheltuit nu mai puţin de 1,275 miliarde de dolari doar pentru cumpărăturile online în Cyber Monday. În România, însă, a început să intre cu paşi timizi, iar mulţi dintre comercianţi experimentează această zi de reduceri pentru prima oară în acest an. Este şi cazul Anei Pasol, care conduce unul dintre cele mai populare magazine online cu îmbrăcăminte, în special dedicată femeilor, care reprezintă cel mai important consumator din acest domeniu. „Pentru noi, şi Black Friday a fost o premieră, iar acum ne dorim să continuăm seria de reduceri cu Green Monday, mai ales că am intrat în luna cadourilor. Din câte am observat, ceilalţi comercianţi nu au anunţat că vor celebra această zi de reduceri, aşa că ne-am gândit să ne numărăm noi printre pionierii din România. Nu ştiu la ce să mă aştept, însă reducerile vor fi similare cu Black Friday, undeva la 70%”, explică proprietara magazinului online, care în ultimul an se poate lăuda că a avut peste 70.000 de clienţi.
Psihologii recoman