Ca la noi la nimeni! Autostrada Bucureşti-Ploieşti a fost dată în circulaţie de aproape un an, însă, şi acum, se termină pe Centura Capitalei. Ca să lege şoseaua de viteză de Bucureşti ar mai trebui finalizaţi încă 6,5 km. După câteva luni în care lucrările au fost stopate, muncitorii s-au reapucat de treabă.
În iulie 2012, A3- Bucureşti-Ploieşti- a fost inaugurată cu mare pompă. Premierul Victor Ponta a tăiat panglica, deşi drumul se termina după 57 km, fix pe Centura Capitalei, în Ştefăneşti, la 15-20 km depărtare de Bucureşti, pe un drum ocolitor.
Lucrările la pasajul peste Centura Capitalei sunt aproape gata
Muncitorii pregătesc drumul pentru asfaltare
Aceeaşi problemă există şi azi, după aproape un an, deşi autorităţile promiseseră atunci că A3 va intra în Capitală la sfârşitul anului 2012. Asta nu doar că nu s-a întâmplat, dar lucrările au fost oprite din luna octombrie, din lipsă de bani.
Se montează tuburi pentru ca viitorul pod de la str.Popasului să nu fie inundat
După şase luni de stat degeaba, muncitorii s-au reapucat de treabă. Lucrează la pasajul care trece peste Şoseaua de Centură, dar şi în zona străzii Popasului, unde au turnat deja asfalt pe o porţiune de câţiva zeci de metri şi au demarat lucrările la un pod nou. „Ne-am apucat de treabă de vreo două luni, după ce am primit nişte bani de la Guvern.
Suma nu acoperă cheltuielile, ci doar o parte din datoriile pe anul trecut, pe care statul le are la noi", ne-a precizat un reprezentat al firmei Pizzarotti, cea care construieşte ultima bucată din A3.
Şefii din cadrul Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale s-au lăudat în urmă cu o săptămână că cei 6,5 km de autostradă rămaşi vor fi gata până la sfârşitul anului. Nu de aceeaşi părere este, însă, şi constructorul, care spune că şantierul