Microsoft, cel mai mare producator de software la nivel mondial, intentioneaza sa deschida in Europa un centru de cercetari in domeniul tehnologiei de cautare pe Internet, in cadrul strategiei de intensificare a investitiilor in acest domeniu. Dupa cum transmite Mediafax, amplasarea centrului nu a fost inca stabilita, iar grupul are in vedere mai multe orase pentru unitatea care va fi deschisa in anul fiscal 2009, care incepe in iulie 2008.
Grupul intentioneaza sa isi dezvolte operatiunile in domeniul cautarii online, pentru a-si consolida pozitia pe piata dominata de Google si Yahoo!. In cadrul eforturilor de crestere a cotei pe piata de profil, Microsoft a lansat o oferta de preluare a Yahoo!, pentru 47,5 miliarde de dolari, incheiata cu un esec.
In luna iunie, strategia Microsoft de a castiga o pozitie puternica pe piata publicitatii pe Iinternet a primit o lovitura puternica, dupa ce negocierile cu Yahoo! au esuat oficial, iar compania de servicii online a incheiat un parteneriat cu Google.
In urma acordului, Google va putea posta anunturi publicitare pe site-urile de cautare ale Yahoo!. In luna mai, Microsoft a lansat un serviciu de cautare prin care utilizatorii pot beneficia de reduceri de preturi la achizitia de produse gasite prin folosirea motorului Windows Live. Microsoft, cel mai mare producator de software la nivel mondial, intentioneaza sa deschida in Europa un centru de cercetari in domeniul tehnologiei de cautare pe Internet, in cadrul strategiei de intensificare a investitiilor in acest domeniu. Dupa cum transmite Mediafax, amplasarea centrului nu a fost inca stabilita, iar grupul are in vedere mai multe orase pentru unitatea care va fi deschisa in anul fiscal 2009, care incepe in iulie 2008.
Grupul intentioneaza sa isi dezvolte operatiunile in domeniul cautarii online, pentru a-si consolida pozitia pe piat