Ancheta şantajului de la trustul Intact a ajuns la directori. Procurorii vor să afle dacă ştiau despre combinaţiile şefilor. Sursa: EVZSursa: EVZSursa: AGERPRES
1 /.
Patronii şi mai mulţi directori din cadrul Antena Group vor fi citaţi ca martori de către procurorii DNA, în dosarul de şantaj al directorului general Sorin Alexandrescu. Ei trebuie să dea explicaţii cu privire la promo-ul „anchetei jurnalistice” cu care era şantajat Ioan Bendei, administratorul RCS&RDS.
Procurorii DNA au audiat-o luni pe Cristina Jura, marketing manager la Antena Group, mâna dreaptă a lui Sorin Alexandrescu. Directoarea a fost înregistrată atunci când a discutat telefonic cu şeful său direct. Ea a trebuit să dea explicaţii cu privire la apariţia „promo-ului” pe postul de televiziune.
Rolul directorului de marketing:
● Este cel care trebuie să promoveze un material realizat de redacţie, după ce se consultă cu şeful editorial.
● Trebuie să cunoască atât conţinutul cât şi potenţialul anchetei jurnalistice, pentru a o putea „vinde” mai bine telespectatorilor.
● Este cel care decide pe ce post(uri) din trust va apărea promo-ul, la ce ore şi de câte ori va fi repetat, în funcţie de profilul canalului TV şi de target.
Cine urmează
● Pentru a afla dacă ancheta jurnalistică promovată de Antene există, atunci ar urma să fie chemat la DNA, pentru audieri, şi directorul de vânzări. Rolul acestuia este de a atrage clienţi pentru spaţiul publicitar. Un presupus material- bombă e susceptibil să atragă clienţi importanţi de pe piaţa publicităţii.
● Angajaţii televiziunii care au realizat promo-ul anchetei jurnalistice ar putea fi invitaţi şi ei la DNA, pentru a explica cine le-a cerut să-l facă şi ce indicaţii au primit.
● Sorin Alexandrescu susţine că el este autorul anchetei care a stat la baza promo-ului. Afirmaţia sa este puţin credibilă. Chi