Studiul arată că bătălia sexelor este câştigată de femei (53%), acestea având aproximativ 6% procente în plus faţă de utilizatorii de sex masculin. Astfel, se poate spune că structură pe sexe a utilizatorilor de internet, reflectă structură generală a populaţiei, potrivit unui comunicat Trafic.ro, remis Ziare.com.
Din totalul respondenţilor, 50% sunt necăsătoriţi, iar 44% spun că locuiesc cu partenerul. Restul procentajului se împarte între cei cu statutul de văduv(a) şi divorţat(a).
Că şi anul trecut, topul este dominat de vârstă de 20 - 24 ani (22%), procentaj urmat de cei cu vârstele de 25-29 ani (16%), 30 - 34 ani (14%) şi 40 - 49 ani (14%). Majoritatea respondenţilor locuiesc în România (94%), urmaţi de cei din Republică Moldova (2%) şi din Germania (0,2%). Principalele oraşe în care internautul român îşi petrece cel mai mult timp sunt Bucureşti (25%) şi judeţele foarte mari: Iaşi (5%), Cluj (5%), Constanţa (4%) şi Prahova (3%).
În ceea ce priveşte studiile, majoritară este ponderea celor cu studii superioare: absolvent de facultate în proporţie de 34% şi studii post-universitare 15%. De asemenea, 26% sunt manageri de diferite niveluri şi 24% studenţi.
7,5% din internauţii români câştiga peste 1.000 de euro pe lună
Studiul arată şi că cei mai mulţi internauţi români (50%) câştiga peste 1.000 de lei pe luna, în timp ce 19% spun că nu au venit. De asemenea, 25% câştiga sub 1000 de lei. În contextul declinului economic, 7,5 % dintre respondenţi au peste 1000 de euro comparativ cu anul trecut când 10% aveau aceste câştiguri. În cazul venitului familiei, ponderea celor cu venituri de sub 1000 de lei este de 20%, se mai arată în comunicatul Trafic.ro.
Că planuri de viitor, o treime dintre respondenţi intenţionează să-şi cumpere maşină, în timp ce 44% deţin deja un autovehicul. De a