O înregistrare în care sunt prezentate etapele de producţie ale autoturismelor la uzina grupului Renault din Tanger, Maroc, a fost postată în urmă cu două săptămâni, pe site-ul YouTube.
În această perioadă ea a fost vizualizată de 4.305 ori de către persoanele interesate de modul în care sunt asamblate maşinile grupului francez prezent în 118 state, care a vândut, în 2010, la nivel global, peste 3,1 milioane de vehicule şi care deţine, printre altele, şi mărci precum Dacia, Renault Samsung Motors sau AvtoVAZ.
FOTO: Razvan Muresan/Mediafax Foto
Uzina din Tanger a început să funcţioneze de la începutul lunii februarie a acestui an, ea având o capacitate maximă de producţie mai mare decât cea aflată în România, la Mioveni, mai exact de 400.000 de unităţi, valoare care va fi atinsă până în 2014.
FOTO: Razvan Muresan/Mediafax Foto
Aici sunt asamblate, în momentul de faţă, autoturismele Dacia Lodgy. Circa 2.500 de angajaţi, dintre cei 6.000 care lucrează la linia de producţie din Tanger, asamblează zi de zi 30 de maşini.
FOTO: Razvan Muresan/Mediafax Foto
Grupul Renault a înregistrat, anul trecut, venituri de 42,6 miliarde de euro, un profit de 2,13 miliarde de euro şi deţine bunuri în valoare totală de 72,93 miliarde de euro. Numărul angajaţilor companiei franceze era, la finalul lunii decembrie a anului 2011, de circa 128.322 de persoane.
O înregistrare în care sunt prezentate etapele de producţie ale autoturismelor la uzina grupului Renault din Tanger, Maroc, a fost postată în urmă cu două săptămâni, pe site-ul YouTube.
În această perioadă ea a fost vizualizată de 4.305 ori de către persoanele interesate de modul în care sunt asamblate maşinile grupului francez prezent în 118 state, care a vândut, în 2010, la nivel global, peste 3,1 milioane de vehicule şi care deţine, printre altele, şi