Producătorul american de bere Molson Coorsa a finalizat achiziţia StarBev, proprietarul Bergenbier, anunţată anterior pentru suma de 2,65 miliarde de euro. Mark Hunter, CEO al operaţiunilor Molson Coors din Regatul Unit şi Irlanda,va deveni CEO al noii divizii, care a fost redenumită Molson Coors Central Europe.
Mark Hunter (foto), CEO al companiei Molson Coors Central Europe se arată “ încântat să preiau conducerea afacerii Molson Coors Central Europe (...) Avem un plan clar de a dezvolta mai departe aceste mărci puternice şi de a capitaliza pe o piaţă a berii în creştere, deosebit de atractivă pentru noi.”
Înainte de numirea sa ca CEO pentru divizia din Regatul Unit și Irlanda, în 2007, Hunter a fost Director Comercial al companiei Molson Coors Canada unde a coordonat toate activităţile de vânzări şi marketing. De la începutul carierei sale în industria berii, în 1989, a ocupat mai multe poziţii de conducere, inclusiv coordonarea pieţelor de export şi a strategiei de afaceri pentru Bass Brewers şi a supervizat politica de marketing a mărcii Carling. A făcut parte din consiliul de administraţie ale Bass Brewers ca director de marketing şi din cel al Coors Brewers Ltd. Înainte de 1989, Hunter a deţinut diverse poziţii în vânzări la Hallmark Cards şi Bulmers Drinks
La rândul lui, Peter Swinburn, Preşedinte şi CEO al Molson Coors, spune că “această achiziţie înseamnă continuarea creşterii noastre şi completează portofoliul nostru de mărci premium. Încă de la anunţul iniţial, am petrecut mult timp în pieţele respective şi interacţionând cu echipele locale. Suntem acum mai încântaţi ca oricând de oportunităţile numeroase pe care le vedem în această afacere şi în această regiune. S-a făcut deja un progres considerabil în direcţia unei integrari reuşite şi suntem siguri că avem echipa potrivită, experienţa şi strategia pentru a ne a