Cantitatea de videoclipuri urmarite pe Internet in Statele Unite o depaseste cu mult pe cea a serialelor de televiziune sau a filmelor de lung metraj difuzate la televizor, potrivit eMarketer.
In topul preferintelor spectatorilor de emisiuni televizate se numara buletinele informative, stirile, clipurile scurte – bancuri, clipuri amuzante, trailere – sau videoclipurile muzicale.
Stirile sau evenimentele curente sunt urmarite de 61% din populatia americana, iar 57% se uita la televizor numai pentru acele momente scurte in care sunt difuzate gaguri sau clipuri amuzante. Trailerele sunt vizionate de 51% din americani, iar videoclipurile muzicale sunt vazute de 49% din populatia Statelor Unite.
De cealalta parte, showurile televizate, care au durata mai mare, sunt vizionate de doar 27% din americani, filmele de lung metraj de 14%, la fel si concertele sau desenele animate. Un procent de 22% revine altor emisuni care apar la televizor si care sunt urmarite de catre populatia din Statele Unite.
Intr-un mod ironic, cu cat audienta televiziunilor scade si devine mai fragmentata, cu atat Internetul castiga tot mai multi adepti care sa urmareasca showurile in acest mediu.
Intr-un studiu efectuat de David Hallerman, Senior Analyst la eMarketer sunt analizati factorii care duc la o convergenta inexorabila intre ceea ce se difuzeaza la televizor si ceea ce apare in videoclipuril de pe Internet, atat de urmarite de catre populatia americana.
Cu cat tehnologia evolueaza si problemele acestei ramuri sunt depasite, cu atat televiziunea computerizata va face conexiunea sa fie mai viabila si mai placuta pentru numarul mare de consumatori si cu atat se va extinde, atragand un si mai mare numar de utilizatori.
“Noul trend de a viziona clipuri pe Internet in locul celor de la TV, a aparut ca urmare a unor factori proeminenti: reteaua, televiz