Compania americana Oracle, al doilea mare grup de software la nivel mondial, a anuntat vineri ca in primul primul trimestru al anului fiscal 2007 (1 iunie - 31 august 2006) a inregistrat in regiunea EMEA (Europa, Orientul Mijlociu si Africa) o crestere a veniturilor din vanzarea de aplicatii de 83% comparativ cu perioada similara a anului trecut.
Referitor la aceeasi regiune, oficialii companiei au precizat ca portofoliul de clienti a crescut semnificativ. In perioada mentionata, Oracle a obtinut un profit net de 670 milioane dolari, in crestere cu 29% fata de aceeasi perioada a anului trecut.
“Programele Oracle Applications Unlimited si Lifetime Support au avut efecte pozitive in randul clientilor nostri din regiunea EMEA, deoarece le ofera acestora flexibilitate in a-si defini strategia IT, in ritmul potrivit nevoilor lor”, a declarat Sergio Giacoletto, Executive Vice President, Oracle EMEA.
Potrivit informatiilor companiei, in primul trimestru al anului fiscal 2007, un numar semnificativ de organizatii din regiunea EMEA, provenind din diverse industrii, au adoptat sau si-au extins implementari de baze de date Oracle, Oracle Fusion Middleware, tehnologii Oracle Grid si aplicatii Oracle, incluzand Oracle E-Business Suite, PeopleSoft Enterprise, Siebel CRM, JD Edwards EnterpriseOne si JD Edwards World.
Saptamana trecuta, Oracle a anuntat ca in primul trimestru al anului fiscal 2007 a realizat o cifra de afaceri de 3,59 miliarde dolari, cu 30% mai mult fata de perioada similara a anului fiscal anterior, in timp ce profitul net s-a majorat cu 29% pana la 670 milioane dolari.
Corporatia Oracle are in prezent peste 40.000 de angajati in intreaga lume. In Romania, grupul American este present din anul 1995 prin Oracle Romania. Subsidiara este controlata de Oracle East Central Europe Service BV (Olanda) in proport