„Bulgaria are un consum de 86 de euro pe cap de locuitor, iar Germania de zece ori mai mare. Retailul electroIT inseamna 2,6% din cosul romanilor, o piata atat de competitiva mai este doar in zona de parfumuri. Noi din 2010 avem un focus pe servicii pentru ca ne omoram noi intre noi daca mai mergem in zona de pret, retailerii trebuie sa puna accentul pe servicii pentru ca de aici inainte diferenta o va face calitatea acestora.”, a adaugat Rugeanu.
Vanzarile online inseamnau 7% din segmentul de retail electroIT in 2009, anul acesta procentul a fost de 22%, iar in 2014 ar putea ajunge la 25%.
„Strategia noastra este ca daca un magazin nu este profitabil din ziua una, nu deschidem. De aceea este nevoie de multa produenta in zona de centre comerciale”, spune Madalina Rugeanu.
„Bulgaria are un consum de 86 de euro pe cap de locuitor, iar Germania de zece ori mai mare. Retailul electroIT inseamna 2,6% din cosul romanilor, o piata atat de competitiva mai este doar in zona de parfumuri. Noi din 2010 avem un focus pe servicii pentru ca ne omoram noi intre noi daca mai mergem in zona de pret, retailerii trebuie sa puna accentul pe servicii pentru ca de aici inainte diferenta o va face calitatea acestora.”, a adaugat Rugeanu.
Vanzarile online inseamnau 7% din segmentul de retail electroIT in 2009, anul acesta procentul a fost de 22%, iar in 2014 ar putea ajunge la 25%.
„Strategia noastra este ca daca un magazin nu este profitabil din ziua una, nu deschidem. De aceea este nevoie de multa produenta in zona de centre comerciale”, spune Madalina Rugeanu.