Saint-Gobain Rigips România, unul dintre cei mai importanţi producători de sisteme uscate, ipsosuri şi plafoane din România, estimează pentru 2013 păstrarea cifrei de afaceri la nivelul anului 2012.
În ciuda scăderii constante a pieţei de profil, a creşterii preţurilor materiei prime şi a tendinţei românilor de a se îndrepta spre categorii de produse mai ieftine, Saint-Gobain Construction Products România – din care activitatea Rigips este o parte, estimează pentru 2013 păstrarea cifrei de afaceri la nivelul anului 2012. Structura cifrei de afaceri este alcătuită din contribuţia sistemelor uscate, care reprezintă peste 2/3 din totalul afacerii şi a sistemelor umede, care ocupa restul. Având un portofoliu bogat de produse fabricate şi comercializate, Saint-Gobain Rigips este printre liderii pentru fiecare segment de piaţă în care activează.
Anual compania investeşte între 1.3 şi 2.3 milioane de euro în eficientizarea proceselor şi în retehnologizarea unităţilor de producţie. În 2012 compania a investit circa 450,000 de euro într-un sistem de colectare, filtrare şi evacuare a apelor din carieră, aproximativ 270,000 de euro într-o unitate pilot de reciclare a deşeurilor de gips-carton, care permite reutilizarea deşeurilor şi reducerea gradului de utilizare a rocii naturale din carieră, iar în 2013 a deschis un nou depozit şi un sediu administrativ la fabrica de ipsos din Turda, o investiţie totală de circa 1.3 milioane de euro.
Principalele categorii de clienţi ai companiei sunt reprezentante de constructori şi arhitecţi dar şi de instalatori şi aplicatori, pentru care au fost implementate cursuri practice şi teoretice ţinute în şcoala de la Ploieşti şi demonstraţii practice făcute la nivel naţional, la care au participat peste 2000 de persoane. O altă categorie importantă de clienţi este reprezentată de auditorii energetici, o categorie nouă de prof