Marele perdant al etapei a 16-a este Andy Schleck. Luxemburghezul a fost depăşit cu un minut şI şase secunde de către Alberto Contador. Mare parte din întârziere se datorează faptul că rutierul de la Leopard Trek a mers foarte prost pe coborârea din finalul traseului. Acolo, nu doar că şoseaua era foarte îngustă, curbele foarte închise, dar şi asfaltul era foarte prost. Acesta prezenta multe denivelări, fiind peticit în câteva locuri.
Andy Schleck chiar i-a criticat pe organizatori că au ales un astfel de traseu, spunând că o parte din rutieri au fost foarte aproape de a se accidenta. "A fost un final foarte periculos şi nu am vrut să-mi asum riscuri inutile. O cursă nu poate fi decisă de o coborâre. Lumea nu vrea să vadă accidente. Un astfel de final de etapă nu ar trebui să fie permis”, a spus cel mai mic dintre fraţii Schleck. Lucrurile nu-s foarte grozave pentru el. La Pinerolo, în etapa a 17-a, coborârea din finalul traseului este mai abruptă decât a fost la Gap, iar curbele mult mai închise.
Marele perdant al etapei a 16-a este Andy Schleck. Luxemburghezul a fost depăşit cu un minut şI şase secunde de către Alberto Contador. Mare parte din întârziere se datorează faptul că rutierul de la Leopard Trek a mers foarte prost pe coborârea din finalul traseului. Acolo, nu doar că şoseaua era foarte îngustă, curbele foarte închise, dar şi asfaltul era foarte prost. Acesta prezenta multe denivelări, fiind peticit în câteva locuri.
Andy Schleck chiar i-a criticat pe organizatori că au ales un astfel de traseu, spunând că o parte din rutieri au fost foarte aproape de a se accidenta. "A fost un final foarte periculos şi nu am vrut să-mi asum riscuri inutile. O cursă nu poate fi decisă de o coborâre. Lumea nu vrea să vadă accidente. Un astfel de final de etapă nu ar trebui să fie permis”, a spus cel mai mic dintre fraţii Schleck. Lucrurile nu-s foarte gr