Programul de Revelion al Antenei 1, “Paranghelionul”, a obţinut cea mai mare audienţă în seara de Revelion, în topul ratingului urmând programul “Happy New Year” al PRO TV şi emisiunile TVR. Paginamedia.ro, site-ul lui Petrişor Obae, a analizat audienţa posturilor din seara de Revelion în funcţie de vârstă, venituri şi gradul de educaţie al telespectatorilor, arătând astfel că, dacă în ceea ce priveşte numărul de spectatori, Antena 1 a luat partea leului, când vine vorba de publicul vizat de publicitari, Prima TV şi PRO TV se situează în frunte. Astfel, Prima TV este pe primul loc în topul spectatorilor cu venituri mari – 58%, urmat de Antena 3 - 52,4% şi Acasă TV – 52,3%. În topul spectatorilor tineri conduce PRO TV, cu 38% din public, urmat de Prima TV – 34,4% şi Kanal D – 33,3%. În topul telespectatorilor cu studii superioare conduce Antena 3 cu 44,1% din public, urmată de Realitatea TV – 39,6% şi TVR 1 – 29,1%. De asemenea, când vine vorba de telespectatorii cu studii primare, în top este Kanal D cu 24,8% din public, urmat de Antena 1 – 22,1% şi Pro TV – 20,5%. (D.R.)
Programul de Revelion al Antenei 1, “Paranghelionul”, a obţinut cea mai mare audienţă în seara de Revelion, în topul ratingului urmând programul “Happy New Year” al PRO TV şi emisiunile TVR. Paginamedia.ro, site-ul lui Petrişor Obae, a analizat audienţa posturilor din seara de Revelion în funcţie de vârstă, venituri şi gradul de educaţie al telespectatorilor, arătând astfel că, dacă în ceea ce priveşte numărul de spectatori, Antena 1 a luat partea leului, când vine vorba de publicul vizat de publicitari, Prima TV şi PRO TV se situează în frunte. Astfel, Prima TV este pe primul loc în topul spectatorilor cu venituri mari – 58%, urmat de Antena 3 - 52,4% şi Acasă TV – 52,3%. În topul spectatorilor tineri conduce PRO TV, cu 38% din public, urmat de Prima TV – 34,4% şi Kanal D – 33,3%. În topu