Camelia Şucu, una dintre cele mai cunoscute femei din mediul de afaceri autohton, vizibilă mai ales prin intermediul businessului din industria mobilei de lux Class Living, se află la răscruce de drumuri. A investit în mobilă, a cumpărat terenuri, iar acum trece într-o zonă complet necunoscută: administrarea unei pieţe agroalimentare - Piaţa de gros. Cum a ajuns o divă a businessului, care ţine prima pagină a revistelor de business şi de femei, să se ocupe de afaceri cu saci de cartofi? Camelia Şucu spune că în primul rând "niciun investitor nu-şi ţine toate ouăle în acelaşi coş", referindu-se la faptul că este necesară o diversificare a portofoliului, iar în al doilea rând "la mâncare nu se va renunţa niciodată", chiar şi în condiţii de recesiune. A acceptat propunerea venită de la avocatul său de a investi în această piaţă, chiar dacă nu ştia foarte multe despre business.
Din vila luxoasă din Dorobanţi, sediul Class Living, Camelia Şucu vorbeşte despre modul în care încearcă readucerea pe creştere a principalului său business cu mobilă, care anul trecut a rulat circa 3 mil. euro şi a avut pierderi de 2,6 mil. euro, dar şi despre atragerea turiştilor la Piaţa de Gros, după modelul altor state. Ea şi-a decorat sediul astfel încât se pot deduce uşor afacerile pe care le are. În sala folosită pentru întâlniri se află bradul de 10.000 de euro cumpărat la o licitaţie caritabilă, iar materialul semitransparent care îmbracă pereţii şi lustra excentrică atrag atenţia din prima clipă.
Medic de profesie, Camelia Şucu, 45 de ani, a pornit afacerile în domeniul mobilei la începutul anilor '90 împreună cu fostul soţ, Dan Şucu, iar în 2007, în urma divorţului, ei şi-au împărţit afacerile. Astfel, ea a vândut acţiuni Mobexpert pentru aproape 40 mil. euro, dar a rămas cu 100% din acţiunile Class Living. Confruntată cu scăderile care au atins încă de anu