Foto: MIHAI DASCALESCU / MEDIAFAX Cu un loc pe podium la prodigioasa competiţie de viteză în coastă de la Pikes Peak, Dacia nu putea rata ocazia să-şi promoveze maşina-amiral. O versiune superputernică a modelului Duster, pilotată de Jean Philippe Dayraut, a fost dezvăluită presei marţi după-amiază, la circuitul de încercări de la Titu.
Câtă vreme vorbim de o maşină de curse, asemănările dintre aceasta şi produsul de serie sunt minore, ţinând mai mult de ordin estetic: ştergătoarele de parbriz, mânerele de deschidere ale portierelor, farurile faţă şi spate, grila frontală şi aripile. Oricum, pentru ca maşina să fie cât mai uşoară, cele mai multe dintre componentele caroseriei au fost realizate din fibră de sticlă. În rest, maşina abundă în tehnologie din cadrul întregului grup Renault, mecanica fiind preluată de la Nissan GT-R, cu un motor evident modificat pentru a dezvolta 850 CP fli cuplat unei transmisii SADEV cu flase rapoarte. Aceeaşi maşină va participa şi în ediţia viitoare a cursei de la Pikes Peak, programată în vara lui 2011. „După premiera pe care a înregistrat-o Dacia în acest an, sper ca data viitoare să putem ataca împreună prima poziţie. Acesta este obiectivul meu”, a spus Dayraut, pilot specializat mai mult în curse de circuit.
Foto: MIHAI DASCALESCU / MEDIAFAX Cu un loc pe podium la prodigioasa competiţie de viteză în coastă de la Pikes Peak, Dacia nu putea rata ocazia să-şi promoveze maşina-amiral. O versiune superputernică a modelului Duster, pilotată de Jean Philippe Dayraut, a fost dezvăluită presei marţi după-amiază, la circuitul de încercări de la Titu.
Câtă vreme vorbim de o maşină de curse, asemănările dintre aceasta şi produsul de serie sunt minore, ţinând mai mult de ordin estetic: ştergătoarele de parbriz, mânerele de deschidere ale portierelor, farurile faţă şi spate, grila frontală şi aripile. Oricum, pentru ca maşina