„Adevărul“ se află în topul celor mai îndrăgite branduri media, alături de Pro TV, Europa FM şi RDS & RCS, potrivit unui studiu „Reader’s Digest“.
„Adevărul" este, din nou, cel mai îndrăgit cotidian din România, potrivit unui studiu anual realizat de revista „Reader's Digest". Încă din 2011, cei mai mulţi dintre consumatorii români au pus „Adevărul" pe prima poziţie în topul încrederii în brandurile de presă.
Astfel, cotidianul editat de Adevărul Holding urcă pe podium alături de Pro TV, cea mai îndrăgită televiziune, Europa FM - câştigător în rândul radiourilor, şi RDS & RCS, preferat de români când vine vorba de furnizorii de servicii internet.
Alte branduri îndrăgite de români sunt Dacia, Dell, Nokia, Philips, Orange, BCR, Visa, Borsec sau Domo. Un loc de cinste în clasament îl ocupă Nivea, singurul brand care a ieşit câştigător la mai multe categorii: produs de îngrijire a părului, cosmetice, produs de îngrijire a pielii şi deodorant.
„Reader's Digest" realizează anual studiul Trusted Brands în 15 ţări europene. Cercetarea îşi propune să identifice şi să premieze mărcile care reuşesc să ajungă sau să se menţină în topul preferinţelor din România.
Căsătoria, cea mai solidă instituţie
Studiul se realizează prin chestionare cu întrebări deschise şi evaluează, totodată, încrederea oamenilor în instituţii. Dintre europeni, românii sunt cei care au cea mai mare încredere în instituţia căsătoriei - 85%, în biserică - 72% şi în publicitate - 30%. La polul opus se află Guvernul - 13% şi politicienii - 3%.
În cele 15 ţări europene care au participat la studiu, doar două instituţii au o cotă de încredere mai mare de 50% a populaţiei: căsătoria şi mass-media. Cea mai mică încredere o inspiră, peste tot, Guvernul şi politicienii.