Compania TAROM, cel mai important operator aerian de pe piata locala, incearca sa majoreze traficul si gradul de ocupare al aeronavelor prin introducerea unor bilete de 50 de euro dus-intors pe toate destinatiile externe si de 24 de euro dus pe cursele interne, tarife care concureaza cu cele ale operatorilor low-cost.
"Am modificat politica de marketing a companiei pentru a atrage mai multi pasageri si pentru a creste gradul de ocupare, dat fiind faptul ca a crescut capacitatea de operare a companiei in urma achizitionarii in leasing a trei avioane Boeing 737-800 Next Generation, cu o capacitate de maxim 186 de locuri de fiecare", a spus Madalin Tudor, purtatorul de cuvant al companiei, citat de zf.ro.
TAROM opereaza 21 de destinatii externe, cu aeronave proprii, 14 destinatii externe operate in code-share cu alte companii (cu aeronavele acestora) si 10 destinatii interne cu avioane proprii. Pe cursele interne ale operatorului aerian TAROM, exista bilete care costa 24 de euro dus (fara taxe de aeroport). "Am adus preturi mici si pe toate cursele interne, daca se face rezervare din timp si acestea sunt in limita locurilor disponibile", a declarat Tudor.
Compania aeriana TAROM a transportat anul trecut circa 1,9 milioane de pasageri, in crestere cu 9,8% fata de anul anterior. Cifra de afaceri estimata anul trecut este de 404 milioane de dolari (298 mil. euro), in crestere cu aproape 15% fata de anul anterior, potrivit purtatorului de cuvant al companiei. Date privind situatia pasagerilor transportati in primele luni ale acestui an nu au fost comunicate de reprezentantii companiei. Compania TAROM, cel mai important operator aerian de pe piata locala, incearca sa majoreze traficul si gradul de ocupare al aeronavelor prin introducerea unor bilete de 50 de euro dus-intors pe toate destinatiile externe si de 24 de euro dus pe cursele interne