Timişoreanul este promotorul publicităţii prin viu grai în România, concept preluat din Occident pentru promovarea produselor.
PROFIL
Născut. 19 octombrie 1973, Timişoara.
Studii. Facultatea de Economie din Viena, nelicenţiat
Experienţă. Zece ani în domeniul online interactiv
Familie. Necăsătorit
„Fiecare dintre noi ţine cont de părerile prietenilor şi familiei în ceea ce priveşte cumpărarea de produse, iar «trender» se potriveşte exact în acest context, oferind participanţilor la campanii (numiţi trenderi) posibilitatea de a încerca gratuit produse prezente deja pe piaţă sau care urmează a fi lansate, să recomande prietenilor produsele sau să ofere un feedback direct, nemijlocit, producătorilor”, a spus tânărul.
Cei peste 3.500 de trenderi au ocazia să participe periodic la diferite campanii locale sau naţionale, unde cei mai activi dintre ei sunt răsplătiţi cu premii, pe lângă produsele pe care le primesc şi le testează împreună cu cunoscuţii lor.
Job născut din hobby
La vârsta de 16 ani, după căderea comunismului, Ovidiu a plecat din România împreună cu părinţii lui. Cu toţii s-au stabilit în capitala Austriei, Viena. „Am avut această oportunitate de a pleca din ţară, iar prin simplul fapt că am făcut liceul şi facultatea în Austria am avut multe de câştigat. Am învăţat o limbă nouă, germana, şi mi-am format o altă mentalitate, tipică austriecilor şi vecinilor lor nemţi”, a spus Ovidiu. Pe lângă limba germană, Ovidiu mai ştie sârbă şi engleză.
După facultate, hobby-ul de a realiza aplicaţii web a devenit în scurt timp un job full-time ce a dus în anul 2000 la deschiderea unei firme proprii în Timişoara: o agenţie interactivă specializată în dezvoltarea aplicaţiilor de business, având în prezent 20 de angajaţi. „Doresc să deschid un nou canal de comunicare pe lângă cele clasice (TV, radio, print), şi anume p