Peste 100 de lucrări, realizate de 31 de agenții de publicitate din România, au fost nominalizate la cea de-a șaptea ediție a BestAds. Nominalizările au fost grupate în opt categorii, iar 10.000 de voturi au decis care sunt cele mai tari reclame românești în 2011. Printre acestea se află și campania ”Salvați Pădurile Virgine”, realizată de WWF și sprijinită de Antena 3, care a câștigat primul loc la secțiunea Print și a obținut totodată locul secund la Campanii.
Cursa pentru primul loc a fost una strânsă, Headvertising câştigând cu lucrarea Păduri virgine, pentru WWF, cu 13%. Cu un singur procent mai jos, pe locul doi se afla Salvati copiii – Asculta-i sufletul, Oma Vision, ocupantul celui de-al treilea loc fiind Pepsi – Playlist, de la Graffiti BBDO, cu 9%.
"Dincolo de faptul ca imi pare bine ca a castigat ceva de la Head, imi pare bine ca a castigat o lucrare facuta cam pe genunchi dar pentru cel putin 100 000 de oameni; "as opposed to" vreo lucrare bibilita pe indelete pentru 12 directori de creatie de prin vreun juriu international. O lucrare parte dintr-o campanie care chiar a schimbat concret lucruri in Romania, si nu vreo lucrare care doar incearca sa mai inghesuie o statueta pe o policioara. Imi pare oarecum rau ca WWF nu castigat si la "campanii" - unde facea mai mult sens, sincer sa fiu - dar, deh, nu le poti avea pe toate", a spus Şerban Alexandrescu, Managing Partner Headvertising, pentru IQads.
La categoria Campanii, doua campanii si-au adjudecat locul 1: Covrigii de Buzau si Tipologii de oameni cu care imparti covrigii fara sa vrei, desi asta nu te deranjeaza cu nimic, realizata de Propaganda, alaturi de ROM – Romanii sunt destepti, McCann Erickson, ambele inregistrand 14% din voturile din categorie. Cele 2 sunt urmate de Pepsi – Si ieri si azi, Graffiti BBDO, WWF – Paduri virgine, Headvertising, ambele cu 13% si Radio