întreprinzători.Turul, disputat în 30 martie pe stadionul Giuleşti, va aduce comercianţilor peste 1 miliard de lei din vânzarea şepcilor, fularelor şi tricourilor, aproximativ 1,5 miliarde lei întreprinzători.
Turul, disputat în 30 martie pe stadionul Giuleşti, va aduce comercianţilor peste 1 miliard de lei din vânzarea şepcilor, fularelor şi tricourilor, aproximativ 1,5 miliarde lei din vânzarea răcoritoarelor şi în jur de 832 milioane lei din sandvişuri, napolitane şi snackuri. "Este meciul vieţii noastre. Aşteptăm să jucăm în Cupa UEFA din 1993. Un astfel de meci va duce şi la înflorirea comerţului în jurul stadionului Rapid", ne-a declarat entuziasmat Andrei Teodor, directorul de marketing al unui magazin de suveniruri. Afacerile vor creşte "însă" substanţial în retur, care se va disputa pe 6 aprilie, pe stadionul Lia Manoliu. Comparativ cu Giuleştiul, care are o capacitate de 20.000 de locuri, pe Lia Manoliu sunt aşteptaţi 53.000 de fani. Conform estimărilor, aceştia vor consuma 150.000 de pahare cu sucuri în valoare de 4 mld. lei, 100.000 de sandvişuri în valoare de 3 mld. lei şi vor cumpăra suveniruri de peste 1 miliard de lei. Per total, fiesta din Giuleşti şi cea de la Lia Manoliu vor aduce comercianţilor peste 10 miliarde de lei.
Afaceri de miliarde din comerţul cu suveniruri din fotbal
Vânzări de şepci, fulare şi tricouri de sute de milioane de lei, dar şi de zeci de mii de sandvişuri şi sticle de băuturi răcoritoare la un singur meci sunt afaceri înfloritoare pe lângă cluburile de fotbal din Bucureşti şi din ţară. Cifra de afaceri a întreprinzătorilor creşte în funcţie de evoluţia echipei, dar şi de miza jocului. Cluburile cu priză la public, Steaua, Dinamo, Rapid, sunt principalele ţinte ale micilor afacerişti. Permanent deschise sunt magazinele de suveniruri şi "echipament" de suporter. Acestea vând şepcuţe, fulare, tricouri