Dupa sase ani de asteptare, sucevenii au posibilitatea de a lua trenul dintr-o gara moderna. Ieri a fost redeschisa publicului calator cladirea Statiei Cai Ferate Suceava Burdujeni. La acest eveniment au participat Constantin Dascalu, ministru secretar de stat in Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului, Constantin Axinia, directorul general al Companiei Natioanale de Cai Ferate Romane SA, si Sorin Flutur, directorul Regioanalei Cai Ferate Iasi. Alaturi de Ion Lungu, primarul municipiului Suceava, au participat si reprezentanti ai autoritatii locale. Cladirea Garii Burdujeni, una dintre cele mai vechi gari, care a fost construita dupa modelul garii din Fribourg, a fost data din nou in folosinta, dupa sase ani de asteptare, in care lucrarile de modernizare s-au desfasurat destul de anevoios. Lucrarile de modernizare a Garii Burdujeni au fost incepute inca din 2000 si au fost finalizate abia in acest an. Pana in anul 2004, la Statia CF Burdujeni au fost realizate doar lucrari de intretinere, consolidare si reparatii capitale, lucrari care au fost realizate cu fonduri proprii ale Companiei Companiei Natioanale de Cai Ferate Romane SA. Din 2004, Statia Burdujeni a fost inclusa in Programul "Reabilitarea unor statii de cale ferata din Romania", finantat de Credit Suisse First Boston International pentru reabilitarea a 16 Statii CF importante din Romania.
Dupa sase ani de asteptare, sucevenii au posibilitatea de a lua trenul dintr-o gara moderna. Ieri a fost redeschisa publicului calator cladirea Statiei Cai Ferate Suceava Burdujeni. La acest eveniment au participat Constantin Dascalu, ministru secretar de stat in Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului, Constantin Axinia, directorul general al Companiei Natioanale de Cai Ferate Romane SA, si Sorin Flutur, directorul Regioanalei Cai Ferate Iasi. Alaturi de Ion Lungu, prima