Principala problemă cu care se confruntă majoritatea retailerilor este lipsa de organizare a producătorilor locali de legume sau fructe, astfel că multe din aceste produse vin din import
Dragoş George Stancu, fostul director general al supermarketului PIC din Craiova, încearcă să readucă pe piaţă brandul cu rezonanţe puternice în comunism, Aprozar, primul magazin fiind deja deschis în cartierul Militari din Bucureşti.
"M-am gândit să folosesc brandul Aprozar, mai ales că toată lumea încearcă în prezent să găsească nume străine pentru produsele sau serviciile oferite. Am uitat să promovăm produsele româneşti, care sunt din ce în ce mai căutate de consumatori", motivează Stancu alegerea făcută.
Aprozar Natura Business, companie care va administra reţeaua Aprozar, şi-a propus să deschidă 50 de astfel de magazine până în 2011. "Începând de luna viitoare vom deschide în medie câte cinci magazine lunar. Momentan vizăm doar Capitala, investiţia într-un magazin fiind de 30.000 de euro, fără a include stocul de marfă", spune administratorul companiei. Asta înseamnă că bugetul total de investiţii al Aprozar Natura Business CDS pentru următorul an şi jumătate se va ridica la aproximativ 1,5 milioane de euro.
Dragoş George Stancu, 30 de ani, a intrat în businessul cu magazine alimentare în aprilie, după ce a ocupat funcţia de director general al PIC Craiova, unul dintre supermarketurile lui Cornel Penescu.
Compania PIC, al cărei business de bază era retailul alimentar, a intrat în insolvenţă la cererea acţionarilor în luna noiembrie a anului trecut.
Numele lui Stancu se regăseşte de altfel şi în scandalul de corupţie în care este implicat omul de afaceri piteştean Cornel Penescu, momentan fiind judecat în stare de libertate pentru dare de mită în valoare de 1.000 de lei. Dosarul a fost mutat de la Tribunalul Argeş la Tribunalul Galaţi, următoa