Restaurantele sunt rezervate de companiile care nu au fost afectate de criză. Petrecerile sunt un cadou aşteptat de angajaţii marilor companii, fie că sunt cu muzică tradiţională sau house. Organizatorii de petreceri au agendele încărcate cu evenimente destinate Crăciunului, planificate de multinaţionalele din Timişoara.
Din cauza crizei, cererea pentru petreceri este mult mai redusă decât în anii precedenţi. Cu toate acestea, unele companii încă nu ezită să investească pentru a avea angajaţi mulţumiţi.
„În timp ce majoritatea clienţilor noştri ne-au contactat şi anul acesta pentru petreceri, iar cei cu activitate în ţară şi-au majorat bugetele pentru sărbători, o mare parte dintre multinaţionale au redus cheltuielile de Crăciun”, a spus Ruxandra Bulzan, de la firma Clipe Magice, care organizează petreceri.
Tendinţele în organizarea petrecerilor pentru acest an vizează coroniţe de brad, culori specifice companiei şi baloane cu heliu, toate încadrate într-un mediu business. „Deşi atmosfera este relaxată, companiile nu cer extravaganţe”, a mai spus Ruxandra Bulzan.
Socializare în cluburi moderne
Alcatel-Lucent România, cea mai mare multinaţională din regiune, pregăteşte pentru prima dată o petrecere la care iau parte toţi cei 1.500 de angajaţi din Timişoara.
„Am găsit un spaţiu suficient de încăpător, unde avem loc cu toţii, astfel că petrecerea de Crăciun nu va mai fi făcută pe departamente”, a declarat preşedintele Alcatel-Lucent România, Dan Bedros. Angajaţii companiei, care lucrează în întreaga lume, au prilejul de a se întâlni la petrecerea iernii şi a socializa după un an de muncă.
Criza financiară nu a reprezentat o ameninţare pentru petrecerea de Crăciun, pentru că bugetul a fost calculat încă de anul trecut. „Beneficiile angajaţilor ţin de performanţele lor, ia