De Craciun, magazinele online se intrec in oferte de cadouri inspirate pentru familie, prieteni sau colegi. GadgetBox.ro este un astfel de site, recomandat mai ales celor care prefera gadgeturi si jucarii cat mai originale.
Lansat la jumatatea lunii mai, dupa o perioada de pregatire de aproape cinci luni, GadgetBox.ro s-a pozitionat pe piata de e-commerce printr-o oferta variata de gadgeturi amuzante. “Am dorit sa comercializam aceasta categorie de produse care te amuza sau te uimesc si te fac sa uiti pentru cateva momente de grijile cotidiene. Astfel, cele mai vandute sunt Cainele Cotaitor, mingiile antistres sau Pinart”, ne-a declarat Dragos Moraru, administrator GadgetBox.ro.
Afacerea a demarat cu o investitie de 25.000 de euro si s-a rezumata, in primul rand, in stocuri de marfa si realizarea website-ului. “Ca sa oferim cumparatorilor nostri posibilitatea sa cunoasca produsele GadgetBox cat mai bine inainte de a lua decizia de a cumpara, am achizitionat si aparatura video si foto cu care am filmat fiecare produs. Asadar, pe fiecare pagina este si un scurt film de prezentare, acest fapt fiind cel care diferentiaza site-ul GadgetBox.ro de cele ale concurentei. Pe viitor vom testa si alte tehnici precum vizualizarea 3D a imaginilor”, afirma Moraru.
Echipa numara astazi cinci persoane, care controleaza atat partea tehnica, cat si achizitiile, relatiile cu clientii si expedierea pachetelor catre acestia. Ca parte a promovarii site-ului, s-au investit si cateva sute de euro lunar in serviciul AdWords oferit de Google prin cumpararea unor cuvinte cheie precum “gadget” sau “cadou”.
Vizibilitatea era cu atat mai necesara cu cat utilizatorii pot vizita cu usurinta si alte site-uri pentru a face comparatii de preturi si produse. “Din aceasta cauza, trebuie sa fim in permanenta la curent cu oferta celorlalti comercianti online. Un prod