Reporterii „Adevărul“ au comparat soldurile magazinelor din malluri cu cele din outleturi şi second-hand Preţurile din complexurile comerciale sunt chiar şi de cinci ori mai mari decât cele practicate în outletul Fashion House situat la kilometrul 13 pe Autostrada Bucureşti-Piteşti.
Chiar dacă trebuie să traversezi jumătate de oraş şi să înfrunţi traficul infernal de pe Bulevardul Iuliu Maniu, drumul până la outletul Fashion House face toți banii. Reducerile de pe etichetele articolelor de îmbrăcăminte vin ca o recompensă, iar lejeritatea cu care te poţi mişca printre raioane sunt o mulţumire în plus.
Este adevărat că preţurile vizibil micşorate sunt pentru colecţiile trecute ale firmelor de renume. La reducerile de 70% aplicate în mod normal în outlet se adaugă alte reduceri chiar de până la 90%.
Jeanşi, de la 300 la 75 de lei
Astfel, o pereche de jeans marca Lee Cooper, din sezonul trecut, pot fi cumpăraţi din outlet cu 149 de lei, de la 300 de lei. Iar dacă are un mic defect, preţul se înjumătăţeşte, ajungând la 75 de lei. O pereche de jeans asemănători, numai că din noul sezon valorează în mall, la aceeaşi firmă, cu tot cu reducerea aferentă 169 de lei.
Reducerile aplicate în magazinele din mallurile bucureştene sunt cuprinse între 30 şi 70 de procente, însă chiar şi aşa, pentru a pleca la cumpărături trebuie să ai portofelul doldora de bani. Dacă mai aşteptaţi un sezon, puteţi cumpără acelaşi produs la un preţ chiar de cinci ori mai mic.
O geacă de iarnă Killtec, de damă, costa în mall, până săptămâna trecută, 469 de lei. Acum face 235 de lei, însă poate fi cumpărată din outlet cu doar 50 de lei, după o reducere de aproape 90 de procente.
O fustă de blugi, cât o palmă, marca Replay, costă în outlet 80 de lei, în timp ce aceeaşi fustă mai poate fi găsită şi în mall, însă la preţ întreg: 394 de lei. De banii ac