"Anul trecut, în februarie-martie, tarifele erau undeva la 1,94-1,99 lei pe kilometru, apoi au scăzut în două etape, la 1,6-1,7 şi la 1,4 lei pe kilometru, ceea ce este mult sub limita suportabilităţii pentru companiile de profil. Tariful actual de 1,4 lei în medie nu permite acoperirea unor costuri şi cu atât mai puţin reînnoirea parcului auto, de care este nevoie", a explicat Marin, cu ocazia unei dezbateri pe tema serviciilor de taximetrie din Bucureşti, organizată de revista The Diplomat şi SGS România, potrivit Newsin.
Potrivit directorului de la Meridian, tarifele mici practicate în prezent, unele chiar sub 1,4 lei pe kilometru, sunt nejustificate şi invită practic taximetriştii să facă evaziune fiscală şi să înşele clientul.
"Cine se bucură că îi costă puţin o cursă să ştie că, în multe cazuri, ei sunt taxaţi, de fapt, la fiecare 800 de metri, în loc de un kilometru. Metoda aceasta de înşelare a clienţilor am întâlnit-o şi la compania mea, taximetriştii prinşi în culpă au fost daţi în afară, însă ce folos dacă după aceea s-au angajat la alte firme?", a mai spus Lucian Marin.
"Anul trecut, în februarie-martie, tarifele erau undeva la 1,94-1,99 lei pe kilometru, apoi au scăzut în două etape, la 1,6-1,7 şi la 1,4 lei pe kilometru, ceea ce este mult sub limita suportabilităţii pentru companiile de profil. Tariful actual de 1,4 lei în medie nu permite acoperirea unor costuri şi cu atât mai puţin reînnoirea parcului auto, de care este nevoie", a explicat Marin, cu ocazia unei dezbateri pe tema serviciilor de taximetrie din Bucureşti, organizată de revista The Diplomat şi SGS România, potrivit Newsin.
Potrivit directorului de la Meridian, tarifele mici practicate în prezent, unele chiar sub 1,4 lei pe kilometru, sunt nejustificate şi invită practic taximetriştii să facă evaziune fiscală şi să înşele clientul.
"Cine se bucură că îi costă