Turismul în Bulgaria va fi promovat pe posturile Euronews, Eurosport, National Geographic Channel şi Discovery Channel, au anunţat oficiali, relatează Sofia News Agency, citată de NewsIn. Finanţarea este de 7,5 milioane de leva şi va fi furnizată printr-un proiect din programul UE "Dezvoltare regională".
În trei clipuri scurte, Bulgaria va fi prezentată ca o destinaţie potrivită atât pentru vară, cât şi pentru iarnă. În cele două campanii, clipurile vor fi difuzate de peste 3.000 de ori pe cele patru posturi TV. Prima campanie va avea loc în perioada 6 septembrie-26 decembrie, iar a doua în perioada 31 ianuarie - 27 martie 2011. Materiale suplimentare vor fi disponibile pe site-urile celor patru televiziuni.
Campania vizează să informeze mai mult de 608 milioane de familii din întreaga lume în legătură cu oportunităţile de vacanţă din Bulgaria. Clipurile se vor concentra pe locurile culturale şi istorice şi pe frumuseţile naturii. Clipurile de câte 30 de secunde vor fi difuzate în prime time şi în cinci limbi - bulgară, engleză, germană, franceză şi rusă.
Turismul în Bulgaria va fi promovat pe posturile Euronews, Eurosport, National Geographic Channel şi Discovery Channel, au anunţat oficiali, relatează Sofia News Agency, citată de NewsIn. Finanţarea este de 7,5 milioane de leva şi va fi furnizată printr-un proiect din programul UE "Dezvoltare regională".
În trei clipuri scurte, Bulgaria va fi prezentată ca o destinaţie potrivită atât pentru vară, cât şi pentru iarnă. În cele două campanii, clipurile vor fi difuzate de peste 3.000 de ori pe cele patru posturi TV. Prima campanie va avea loc în perioada 6 septembrie-26 decembrie, iar a doua în perioada 31 ianuarie - 27 martie 2011. Materiale suplimentare vor fi disponibile pe site-urile celor patru televiziuni.
Campania vizează să informeze mai mult de 608 milioane de familii