Daca nu sunteti convins de faptul ca este necesar sa va schimbati anvelopele de vara cu cele de iarna, jurnalistii de la AutoExpress va vin in ajutor, cu un test care, cu siguranta, va va schimba parerea.
Potrivit testelor efectuate de acestia, cand masina este dotata cu anvelope de iarna, se opreste mult mai rapid decat una cu anvelope de vara, mai exact dupa 27 de metri, in cazul in care circula cu viteza de 50 hm/h, potrivit AutoExpress.
In acelasi timp, masina dotata cu anvelope de vara a avut nevoie de nu mai putin de 85 de metri pentru a se opri. In plus, la 27 de metri, aceasta avea, inca, o viteza de 40 km/h.
Anvelopele de iarna au dat rezultate mai bune si la accelerare, in conditii de iarna, la slalom printre obstacole si la curbe.
Singurul avantaj al pneurilor de vara s-a observat la rularea in conditii de carosabil uscat.
Daca nu sunteti convins de faptul ca este necesar sa va schimbati anvelopele de vara cu cele de iarna, jurnalistii de la AutoExpress va vin in ajutor, cu un test care, cu siguranta, va va schimba parerea.
Potrivit testelor efectuate de acestia, cand masina este dotata cu anvelope de iarna, se opreste mult mai rapid decat una cu anvelope de vara, mai exact dupa 27 de metri, in cazul in care circula cu viteza de 50 hm/h, potrivit AutoExpress.
In acelasi timp, masina dotata cu anvelope de vara a avut nevoie de nu mai putin de 85 de metri pentru a se opri. In plus, la 27 de metri, aceasta avea, inca, o viteza de 40 km/h.
Anvelopele de iarna au dat rezultate mai bune si la accelerare, in conditii de iarna, la slalom printre obstacole si la curbe.
Singurul avantaj al pneurilor de vara s-a observat la rularea in conditii de carosabil uscat.